diumenge, 23 de setembre del 2007

New York. Dia 5: Williamsburg

Ahir em vaig instalar finalment al pis de Williamsburg. És un loft força especial, molt acollidor i amb un toc molt artístic. El comparteixo amb la Leslie, una noia de California, diseñadora gràfica i cantant d'un grup, amb tendències lèsbiques i el seu gos Oliver. La seva homosexualitat em queda clara la primera nit que passo al loft, quan ella i la seva nova novia exploren noves formes de plaer mutu, mentres jo intento descansar d'un dia esgotador a la gran ciutat.
Williamsurg és una zona força gran de Brooklyn a tocar del riu (és a dir, molt a prop de Manhattan) on diuen que hi ha una vida nocturna molt interessant, amb molta gent jove, molts artistes i en general tot molt bohemi. Jo encara no puc opinar.
Pel que fa al barri exactament on estic, és una zona de jues ortodoxos. Viuen al seu món, no porten problemes, ni molesten... tenen un súper a la cantonada barat i amb tot de productes vinguts de la mateixa Israel. Serà qüestió de probar... Realment un no s'acostuma a deixar d'observar aquesta curiosa comunitat.
El dia transcorre normal, si és que això existeix a New York. Ja s'ensuma que són els últims dies d'adaptació a la ciutat i estem llestos per ser uns "newyorkers" més.
La foto que il.lustra aquest dia, és feta des de la finestra del loft on estic. Sí... no l'he feta jo, sinó la meva companya, que per algo es dedica a la imatge i treballa amb un fotògraf a Manhattan.