dimarts, 25 de setembre del 2007

Oliver: the dog.

Està clar que als newyorkers els hi agraden els gossos, d'aquesta manera una de les sortides professionals amb més futur de la ciutat ara mateix és ser "passejador de gossos". Si veieu algú pel carrer amb tres, quatre, cinc, o més gossos aparentment inconnexes entre ells, segurament serà un "passejador de gossos" en horari de treball.

Avui m'he passat la major part del dia al meu loft (deixeu-me dir loft ara que puc!) fent feina, i amb la companyia de l'Oliver, el gos de la meva companya de pis. És la versió newyorker del Santa's Little Helper dels Simpsons. Sens dubte un aminal donat a la interpretació i l'espectacle tot i tenir ja 10 anys. La setmana que ve quan deixi el loft (torneu-me a deixar-ho dir) segurament serà el que més trovi a faltar.


Per la nit m'he arrivat a un concert underground en els baixos d'una escola. Ralph Alessi Quartet. M'he col.locat a un metre literalment del pianista. Tot era molt íntim, familiar, bohemi, intel.lectual,... Començo a trobar el que buscava: l'escena underground de New York.

(Imatge del garito abans de començar l'actuació. No queda cool tirar fotos en un concert d'aquets)

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Si que es veritat lo del gos. Jo crec que si poses l'Oliver en el simpsonizeme.com et surtirà l'Ayudante de Santa.

Kesoytiza ha dit...

Passa't pel meu bloc. He deixat anar una rajada contra en Zawinul que t'encendrà els ànims.

raulmarc ha dit...

Allà vaig... Tot i que és un tema incòmode per mi: el meu amor per Zawinul i Pastorius està repartit a parts iguals.