dimarts, 2 d’octubre del 2007

Good Bye Williamsburg!


Comença octubre, el mes de Halloween, que ja s'ensuma a l'ambient... Se m'acaba el lloguer al pis de Williamsburg. Han estat 15 dies envoltat de jueus ortodoxs, però també de lesbianes, intel.lectuals, pseudo-intel.lectuals, bohemis,... Realment en aparença WIlliamsburg pot semblar cutre, però una vegada li agafes el rollo podria dir que és de les zones més interessants (i cool's, sobretot això) de NY.
El dijous vam disfutar d'un concert espectacular de Medeski Martin & Wood, a uns quants carrers del meu ja antic pis, amb les entrades exhaurides de feia setmanes. Els paios, que tornaven a casa (Brooklyn) després de força temps es van currar un concert increible de més de dues hores. Nit per recordar.

Dissabte al migdia tocava tornar al Nevada per veure el Barça. No hagués comentat res sobre aquest fet si no fos perquè vam veure el partit al costat del mateix Joan Laporta. Serà el més semblant que faré a veure un partit a la llotja del Camp Nou. Amb l'amic Jan vam estar debatint sobre temes polítics molt distesament, la qual cosa no deixa que sigui un xulo, prepotent, dèspota,... Sí, tinc una foto amb ell, però encara no disposo d'ella. Qui m'ho havia de dir que em volgués tirar una foto amb en Laporta, però quan estàs a miles de Km's de casa aquestes coses fan gràcia.

Aquesta era la meva oficina de treball fins ara. A veure que em depara el pis nou. Good bye Williamsburg!

4 comentaris:

Kesoytiza ha dit...

Veig que la cofra s'està relacionant darrerament amb la créme de la créme. Tu amb en Laporta, jo amb la Mª Teresa de la Vega....

raulmarc ha dit...

Cert. Ens fem grans, les amistats canvien, ens comencem a relacionar amb el poder,... Qui sap si a les properes eleccions comencem a votar la dreta. És llei de vida!

Joan B ha dit...

Jo he pres uns cubates amb en Quique González.
Vale, no controla el govern o un equip de futbol, però el paio mola més.

Kesoytiza ha dit...

Collons, Brian, ja en pots estar segur!!!