dimecres, 3 d’octubre del 2007

Marujeo.


Avui ha tocat visitar el laundry. Com tots sabeu la majoria de cases americanes no tenen rentadora ni electrodomèstics que no puguis lluïr al manjador, per això la majoria de gent va als "laundries" a netejar la roba. Allà a part de rentar la roba s'hi poden fer moltes coses: llegir, lligar, pensar sobre la vida i la mort tot seguint la centrifugadora, dormir, escoltar música, mirar la TV o jugar al "Street Fighter". Aquesta darrere és la que he escollit jo per passar l'estona. Des de quan es poden escollir dos lluitadors i els combats són de 2 vs 2 contra la màquina?! Mola!


L'Andreu era conegut entre d'altres coses per lluir un llamp de melena. Des d'avui és un jueu que conta "dinerus" al lavabo. Podia haber estat pitjor i que ara es digués Ahmed El-Assir. És el que té New York: pot canviar a qualsevol.

12 comentaris:

andreuplujaineu ha dit...

ETS UN CABRÓN RAUL!

jo ho volia mantenir en secret!!

andreuplujaineu ha dit...

No magrada ke els meus compis de la combragegació (no se com secriu aixòs, oi ke sembla un insult?) sàpiguen ke m'he convertit a akesta religió tan bonica i vibrant!!

per fi sok JUEU!! i n'esti orgullós!!

raulmarc ha dit...

Congragació. A veure si escrivim bé! ja sé que ara practiques l'hebreu, però no podem perdre el català com a primera llengua. Clar que jo he escrit "manjador" que té delicte... però es deu simplement a un lapsus.
I tranquil, els teus a compis no passaran per aquí... Ja m'en cuido bé prou!

jair d ha dit...

jugar a l'streetfighter en un bugaderia? pilla'm dos bitllets que vinc a tundar-te!

raulmarc ha dit...

Ja tardes!! Ryu o Ken?

Joan B ha dit...

Ryu i Ken a la vegada seria l'opció, suposo, ja que dius que pots pillar dos pavos.

Però jo escolliria en Blanka i en Dalshim, dos outsiders i autèntics homes fets a la seva, no com els pijos d'en Ryu i en Ken (tot i que feien pinta de gays no per això em cauen bé).

raulmarc ha dit...

Jo crec que no és una bona opció, ja que s'han de triar dos personatges que es complementin, i en Ryu i en Ken tenen masses similituds.
En Blanka no el vaig veure... Dels del vell SF crec que hi havia en Dalshim, Vega, Chun Lee i no sé si cap més. Els altres semblaven sortits d'un còmic de la Marvel.
No pensava que mai diria això, però tinc ganes de tornar a rentar la roba per fotre-li mig dòlar a la màquina aquesta.

Mercè ha dit...

Amb perdo...s'escriu congregacio...jeje.

Andreuetti...estas monissim de jueu!!!

Ah, i com a tercera frase lapidaria, amb molta diferencia s'ha de triar la Chun li.

I si algu te alguna cosa a objectar que vingui a San Francisco que visc al costat d'una laundry!!!

andreuplujaineu ha dit...

Ja en tenim de sort ke ALMENYS en akest blog algu fa comentaris amb molt de criteri, sentit de l'humor, ... i a sobre té tetes!!

OLE OLE!!!

Si és ke...si ens haguéssim de conformar amb el pròpi escriptor la cosa seria molt sosa.

Gràcies mercè!!

Portugates+Connections ha dit...

Hòstia, l'street fighter en una bugaderia... aquests ianquis sí que en saben

jair d ha dit...

SEMPRE Ken. però recordo que vaig guanyar un torneig informal al mític "tocs" emprant el gordo de l'Honda. exacte: no tinc rival.
quan muntem el viatge?

raulmarc ha dit...

Ho devies passar puta amb en Sagat!

Doncs quan no espavileu no us podré dir on cau el laundry... que Halloween està a la cantonada y el Hanuka dos carrers més enllà.